Reklamní leták (spolu s plakátem) patří do základní marketingové komunikace firmy se zákazníkem. Letáky jsou cenově dostupným způsobem, jak propagovat akce, produkty nebo akční ceny a oslovíte jimi dostatečně velké publikum. Letáky tiskneme v různých rozměrech. Nejčastěji tiskneme leták o formátu A5 (148 x 210 mm). Jedná se o nejběžnější velikosti při distribuci do poštovní schránky.
Při tisku letáků ve větších nákladem využíváme technologii ofsetového tisku, kdy můžeme nabídnout velmi výhodnou cenu za kus. Samozřejmostí je zajištění veškerých dokončovacích prací, včetně laminace či lakování.
Máte zájem o cenovou kalkulaci na tisk letáků? Kontaktujte nás na info@tiskarnakyjov.cz.
Ofsetovým tiskem tiskneme reklamní letáky do formátu B2 na 5barvovém plně automatizovaném stroji s lakovací jednotkou. Stroj je vybaven automatizovaným spektrálním měřením barevnosti, což spolu s vysoce technicky zdatnou obsluhou zaručuje přesné vybarvení všech letáků v celém průběhu tisku. Potiskneme materiály do tloušťky 0,8 mm. Používáme tiskové desky jen renomovaných značek jako je FUJI nebo AGFA.
Malé náklady letáků tiskneme na digitálním tiskovém stroji Konica Minolta AccurioPress C6100 s plně automatickým seřízením soutisku přední a zadní strany a se spektrálním měřením barevnosti tisku, což zaručuje přesné vybarvení všech tiskovin. Digitálním tiskem potiskujeme materiály o plošné hmotnosti od 60 do 400 g/m2 v rozměru do cca 32x75 cm oboustranně, 32x100 cm jednostranně. Na tomto stroji tiskneme i personifikované tiskoviny.
Kvalitní papír je základ. Kvalita a tloušťka papíru může podpořit hodnoty značky (luxus, styl nebo přístup k životnímu prostředí). Vytiskneme vám exkluzivní leták s 3D lakováním, skládaný leták pro rozšíření vaší prezentace, leták na lesklou křídu nebo na matný papír.
Zvyšte odolnost letáku povrchovou úpravou - laminací. Laminaci je vhodné provádět na papír s vyšší gramáží (jednostránková lemanice na papír od 250 g/m2).
Vytvářejte jednoduché reklamní letáky s jasným obchodním sdělením. Nasměrujte zákazníka co má udělat po přečtení letáku (zajít na prodejnu, navštívit webové stránky, zavolat). Pokud si nevíte rady, pomůžeme vám s návrhem letáku.